SDKbiler Autoriseret Toyota værksted

Toyota er kendt som nogle af verdens mest pålidelige biler, men det stopper dem ikke for at skulle på værksted. 

Pas på din Toyota, så passer den på dig

Mange bruger i dag bilen til at komme fra A til B, og det er derfor vigtigt, at bilen fungere og starter hver morgen. Det kræver, som meget andet i livet, en lille indsats. Du kan gøre mange små ting selv i din dagligdag, men et værkstedsbesøg her og der er en nødvendighed. Når du vælger et værksted, gælder det om at vælge rigtigt. Et autoriseret Toyota værksted giver mange fordele for dig som ejer og bruger af bilen. Derudover er en velplejet og velfungerende bil lettere at sælge, når du engang vil have en ny igen.

Nemme tips til, hvordan du selv kan vedligeholde din Toyota

Accelerér blidt de første kilometer, indtil motoren er varm.

Brug aircondition jævnligt, da systemet kan blive utæt af at stå stille.

Reparer stenslag i lakken med det samme, så rust ikke får mulighed for at brede sig.

Tjek dæktrykket jævnligt. Lavt dæktryk slider hurtigt og mindsker vejgreb.

Hvorfor skal du vælge et autoriseret Toyota værksted?

Et autoriseret Toyota værksted sikrer dig det bedste i kvalitet og ekspertise. Løbende bliver personalet på et autoriseret Toyota autoværksted uddannet i den nyeste teknologi og i de nyeste modeller. Denne ekspertise i det enkelte mærke får man ikke på et uautoriseret værksted, hvor teknikeren kender lidt til mange mærker, men ikke er ekspert på alle.

En erfaren tekniker ved også, hvad han skal kigge efter på din Toyota, da han har mange på liften hver dag. Han kender bilen ud og ind - og kan derfor bedre vurdere dens stand, end et uautoriseret værksted kan.

Hvilken garanti har du på din Toyota?

Fabriksnye biler: 3 år eller 100.000 km. Overfladerust/lak, 3 år. Garanti mod gennemtæring, 12 år.

Brugte biler: 24 måneders reklamationsret, heraf er de første 6 måneder med fuld garanti.

Toyota har de mest tilfredse værkstedskunder 

Toyota værkstederne og forhandlerne tager år efter år førstepladsen i AutoIndex' store tilfredshedsundersøgelse i Danmark. Kunderne fremhæver bl.a., at de er vilde med den professionelle rådgivning, overholdelse af aftaler og høj kvalitet og service på værkstederne.

Spørgsmålene er delt op i fire kategorier, hvilket skal give en dybdegående indsigt i bilejernes mening om bilmærkerne og deres kundeoplevelse hos forhandlerne og på værkstederne. Blandt de 21 bilmærker, som blev undersøgt i AutoIndex, opnår Toyota en suveræn førsteplads på kundeoplevelse hos forhandlere og på værksteder.